Anglie - Southampton, Londýn, Winchester...

V březnu tohoto roku jsme vyrazili společně s mým kamarádem Dejvem do Anglie. Bylo to na začátku semestru, takže jsem v té době neměla ve škole moc práce, a tak jsem se rozhodla na pár dnů odletět do Anglie.


Letenky

Letenky v tu dobu byly poměrně levné. Tam i zpátky mě letenky vyšly na 1 200 Kč. Letěla jsem se společností Ryanair jen s batohem na zádech, ale na těch pět dnů to v pohodě stačí. Zabalila jsem si vlastně jen tři trička, dvoje kalhoty, košili, ručník, spodní prádlo a nějakou hygienu. Boty a bundu jsem měla na sobě, když jsem letěla. 


Počasí

Ani jeden den, co jsem tam byla nepršelo, a svítilo sluníčko. Slýchala jsem, že v Anglii prší a jak je tam proměnlivé počasí. Ale za těch pár dnů nezapršelo ani jednou. Takhle krásné počasí jsem nečekala. 


Ubytování 

První až třetí den jsem strávila u mého kamaráda, který tam studuje. Měla jsem příležitost tak zažít bydlení v pravém anglickém domě jak z Harryho Pottera. Předposlední den pobytu jsme se přesunuli zpět do Londýna, kde jsme si našli ubytování v centru Londýna za pár korun přes Booking.com. Vyšlo nás nějakých 800 Kč. Jo, fakt hodně levný, a také to bylo hodně punk. Ale na přespání to stačilo. 


1. London Eye

Viděli jsme ho hned, co jsme přiletěli do Londýna. Přes den je London Eye nic moc, prostě jen velké obří bílé kolo, které se točí. Ale když přijedete do Londýna večer, tak londýnské dominanty jsou překrásně osvětlené. 



2. Southampton

Přístav, odkud vyplouval Titanic. Místo, kde si najde každý svoje místo. Je tu mnoho škol, kaváren a podniků, galerií a parků, kam člověk může zajít. V tomhle městě jsem bydlela skoro celou dobu, co jsem v Anglii byla. 













3. Winchester

Ukrývá v sobě spoustu historie a natáčel se zde Harry Potter. Ve městě teče říčka, která zkrášluje místní park. Jaro je cítit na každém místě. Doporučuju sem jet, pokud milujete středověk. Vrátíte se zpátky do minulosti. 









4. Bournemouth

Pláž, kam jezdí hlavně zbohatlíci. Samý luxusní auta a hotely.Naštěstí tu jsme mimo sezonu, tak tu není tolik lidí. Na pláži jsou jen místní, co tu hrají fotbal a v moři jen pár surfařů, kteří se tu snaží sjet vlny. Teplota moře je příjemná, ačkoliv v něm nikdo kromě surfařů není. Já bych tam skočila hned, mít tak plavky. 






5. Londýn (celodenní výlet)

Poslední den patří Londýnu. Za ten den jsme ušli asi 30 km. Prošli jsme si Hyde Park, došli k Tower Bridge, Trafalgar Square, také jsme nemohli vynechat ani Westminsterský palác a prošli jsme si i Nothing Hill, kde se hrál stejnojmenný film. 








- Eliška - 

Komentáře

Oblíbené příspěvky