Klíč

Takhle brzy jsem snad nikdy nevstávala. 

Jsem takovej blázen, že kejvnu na všechno, když se nudím.

No a tak se stalo, že jsem jednoho dne vyšla s mojí kamarádkou Áďou na Klíč a ještě k tomu na východ slunce. 

V tu chvíli, kdy jsem jí psala, že se ráda projdu na východ slunce na Klíč, jsem ale vůbec netušila v kolik to slunce vychází. Ono totiž vychází už v 4.55?!

Měla jsem nejdřív trochu smrt v očích, když jsem to pak zjistila. Ale víš co, nebyla jsem v tom sama. Byly jsme v tom dvě. 

Dvě je víc než jedna. 

A znáte to, samotné se mi do ničeho nechce, ale když na to máš parťačku, tak to jde vždycky o fous líp. 

Takže v deset do postele, o půlnoci usnem a před třetí vstáváme, abychom byly nahoře za včasu. 

A stejně nestíháme, haha :D

-

Co je víc dobrodružnějšího pro dvě holky než jít po tmě parkem, lesem, polem. 

Nasadíme baterky, vezmeme třetí parťačku a vyrážíme. 

Mapy ukazují příchod v 5.10, a tak po cestě stahujeme čas co to jde.

Ale po ránu se vám moc nechce běhat, tak nasadíme rychlejší tempo. Možná i kvůli divočákům.

No a světe div se, nahoru se vyšplháme ve 4.45. A máme tedy ještě čas pozorovat, jak se pomalu z kopců táhnou paprsky vycházejícího slunce. 

Tohle byla podívaná. 

Ranní meditace splněna. 








- Eliška -

Komentáře

  1. Fotky jsou nádherné a obdivuji, že máte dostatek disciplíny, abyste tak brzo fakt vstali, mně i kdyby vzbudil budík, tak bych se otočila a spala dál, že na nějakej východ slunka kašlu :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky