GPS selhala

Na tenhle výlet jsem měla jet původně s mojí kamarádkou Agi, ale bohužel chytla tu blbou nákazu, která se nesmí vyslovit 🤫. Ale my si to vynahradíme jindy a žádná nemoc nás nezastaví.


Nakonec jsem na Klínovec vyrazila s Honzou, se kterým jsme se potkali v Jeseníkách na X-Challenge akci. A zjistili jsme, že bydlíme jen pár kiláků od sebe. 
Aká to náhoda!
Díky němu jsme mohli jet rovnou autem a neřešit, jak nám na sebe (ne)navazují spoje vlaků. 
A taky jsem si mohla přibalit s sebou pár věcí navíc jako třeba oblečení po babičce (výzva od @xchallengecz přijata!) nebo plavky 😯🙊.

Cestou tam jsme viděli vycházet slunce, stavili jsme se na kafe, abychom byli plní energie na výšlap. A někdy po desáté (to bloudění po Chomutově, kvůli kterému jsme přijeli o půl hodiny později, protože jsem vážně hodně dobrá v orientaci 🗺🙃, můžeme vynechat). 
Na parkovišti jsem si na sebe vzala super outfit z minulého století a výšlap může začít.
Cesta nahoru je možná víc do kopce než jsem čekala. Honza je ve vedení, takže se s ním snažím držet tempo, ale marně. Jsem tak o kilák vzadu 🤣. Užívám si ty výhledy a zasněžený les.
Honza pravidelně hlídá, jestli ještě žiju.
Volám, že jo a ať jde dál, že si užívám cestu. Tak nějak vidí, že jeho tempo nezvládám, a tak trochu zpomalí. Nebo to je možná tím, že se brodíme po kolena ve sněhu. 😯

Nahoře mě v tom super outfitu nejde přehlédnout 😂.

Cestou dolů jdeme úplně po stejné cestě, i když počkat... Jaktože jsme na cestě, kde je potůček, když tam před tím nebyl? Že by tak rychle roztál sníh? Však je snad ještě větší zima než když jsme šli nahoru 🤔. 
Aha, my jsme zabloudili. Jo, Honzu jsem dopředu konfrontovala s tím, že moje orientace, co se týče směrů není vůbec dobrá, ostatně to už zjistil cestou autem... 😅
Ta fotka na Klínovci s těma autama je fakt hodně reprezentativní 🙃, zde jde vidět jak hodně lyžařské středisko to je. Však cestou nahoru jsme nepotkali ani živáčka a na vrcholu roj lyžařů.









- Eliška -
 

Komentáře

  1. Je mi zima, když vidím tu fotku v plavkách, brr! :-D Ale obdivuji, ne že ne. Sranda musí být, v babičkovském ti to sluší :D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky