Zákon přitažlivosti?

Ahooj, dneska se chci pověnovat zákonu přitažlivosti, který jsem trošku nakousla v příspěvku na mém Instagramu. Tak jdem na to!

Čemu věnuješ pozornost, to roste.

Věříš v zákon přitažlivosti?

Před pár lety jsem se dostala na doporučení kamarádky k filmu Tajemství. V té době jsem o tom, že si můžu něco do života (ne)vědomě přitáhnout nějak zvlášť nepřemýšlela. Přála jsem si věci a některé z nich se mi fakt splnily, ale vůbec jsem neměla tušení, že se tomu říká zákon přitažlivosti.

Každopádně tenhle zákon se na jednu stranu nedá vůbec nijak vědecky dokázat. Jde dost těžko určit, o co že tu vlastně jde. Takže to čemu věřím, může být ve skutečnosti jenom nějaká iluze (i když se mi tomu nechce věřit).

Zákon funguje na základě nějakých našich vizí a snů. Nerozlišuje, jestli něco chceme nebo nechceme. Když se začneme na nějaké to naše přání nebo věc soustředit, dostaneme to.

Můžeme si tak ale přitáhnout do života věci i nevědomě.




Jak si přát vědomě?

Zkusme si představit, že to co si přejeme, už máme. Svůj sen nebo přání si vizualizovat. Zkus si své přání napsat na papír nebo vytisknout.

Nezapomeň ho popsat, vytvořit si jasný a výstižný přesto stručný popis.

Řekni si ho nahlas, můžeš to sdělit i svým přátelům (můžeš tak získat větší motivaci si za tím jít).

Přestaň si vytvářet negativní myšlenky. Pokud u tebe bude převažovat myšlenka toho, že to stejně nemá cenu, že to nedáš. Je jasný, že to tak bude i fungovat a nepodaří se to.

Meditace! Další skvělý pomocník pro zhmotnění přání.

Svět kolem nás je přesně takový, jaký si ho vytvoříme.

 
Věděl/a jsi, že…
·         sílu myšlenky používají i vrcholoví sportovci
·         horolezci, kteří se potřebují naladit na výstup na vrchol, si nejprve celou cestu představí a vybaví si v duchu ten nádherný pocit, kdy dosáhnou cíle a vítězoslavně se rozhlédnou po okolí
·         měření energie, kterou vysílá mysl, se věnoval v 50. letech profesor František Kahuda

 - Eliška -

Komentáře

Oblíbené příspěvky