ZASTAV SE

Tak Tě zas zdravím u dalšího článku tentokrát o nemoci, kterou bylo v poslední době zasaženo mnoho zemí po celém světě.

Tohle je věc, nad kterou přemýšlím v poslední době dost. Jsem člověk, který je v takové situaci velice citlivý a vždy mě zasáhne, i když se mě přímo netýká. 

 Země se nám tím snaží něco říct.

Každá nemoc podle mě přichází z nějakého důvodu, tím chci říct, že vir, který vznikl v Číně a po nějakých dva a půl měsících doputoval k nám, tu není jen tak. 
Jsou kvůli němu zavřené školy a řada rodičů se tak musí postarat o své děti nebo jsou tu lidé, kteří teď kvůli němu nemají práci.
Než tu ta nemoc vypukla, brala jsem ji s nadhledem, nic jsem si z něj nedělala a neřešila. 
Ale když před pár dněma dorazil i k nám, už jsem situaci vnímala trochu jinak. Více zodpovědně.
Přeci jenom mám ještě své prarodiče a tak na ně musím také myslet, takže myslím i na svou hygienu, hlídám si, jestli někdo okolo mě nekašle a porozhlížím se po okolí.
Jsem opatrná. 

Přesto ale ráda cestuji a vyrážím na různé akce. Bohužel i ty teď byly zrušeny a veškerá kultura a zábava je tytam. Velký dopad to má určitě na ekonomiku a nikdo neví, co bude dál. Na internetu pořád běhají nějaké aktuální zprávy a dění ohledně koronaviru, upřímně... Dnes už jsem to nevydržela a od dopoledne už jsem se dál nedívala na zprávy a je mi líp. 
Všechny ty zprávy tam venku mě akorát pohlcovali a stresovali. 

Ano, trochu se bojím, ale důležité je zachovat chladnou hlavu
Myslím, že je zcela zbytečné se stresovat a nakupovat ve velkém, dělat si zásoby. 

Ano, dostáváme teď zabrat a všichni jsme v tom společně.

Ale ta nemoc se nám snaží něco říct. 
Tím, že jsou zavřené školy, má teď většina lidí čas pro sebe, 

tak se zkusme vrátit zpátky k sobě
užít si čas s rodinou, 
dělat co máme rádi, 
zkus teď využít ten volný čas a zabavit se, zbytečně nepanikařit. 
Pojď kreslit, zpívat, tancovat, číst knížky, dívat se na filmy. 

ZASTAVIT SE.

Nic není jen tak.
Svět potřebuje změnu.
Držte se!




-Eliška M.-


Komentáře

Oblíbené příspěvky