O(d)pustit

Ahoooj, po dlouhé době jsem tu, děla se mi teď v životě spousta věcí, s odchodem roku 2019 přišlo mnoho změn...  Ale o tom třeba jindy.

Dnes jsem sem přišla hlavně proto, abych zveřejnila text, který jsem napsala minulý rok 9. března 2019 a nyní cítím, že je tak nějak čas ho zveřejnit i sem pro vás 😉. Jen čtěte dál!

Ležím už v  posteli, je asi kolem půl dvanáctý večer a moje hlava nechce jít spát. 

Napadá mě najednou tolik myšlenek.

A tak si je zapíšu:

Už dlouho se ve mně pere jedna a ta samá myšlenka, pořád dokola a ne a ne jít z té hlavy pryč. A tak si ji tu odložím. 

Je to má minulost. Má dlouhá minulost, která se vrací až do roku 2017, tam to všechno začlo.

Do života mi přišel člověk, který mi změnil pohled na svět, s kterým mi bylo dobře a byli jsme do sebe snad i chvilku zamilovaní. Moc nám to neklapalo. Pořád jsme k sobě nemohli najít tu správnou cestu. 

Už jsem se rozhodla. Tentokrát jsem řekla stop. 

Rozchody nejsou nikdy snadné.

Uvědomila jsem si, že se vlastně motám pořád v jednom kole a už mi tak delší dobu nebylo dobře.

Zbavila jsem se strachu, který jsem měla.

Když se ho vzdám, když ho nechám odejít,

že zůstanu sama a už si nikdy nikoho nenajdu.

A měla jsem strach, že už to nebude jako dřív. A ono taky není, nebylo a nebude.

Bála jsem se úplně zbytečně.

Nebylo se čeho bát.

A tak jsem jednoho dne odešla.

Všechen ten strach najednou spadl a mě se ulevilo, cítila jsem se fajn. Konečně jsem totiž udělala krok, ke kterému jsem odvahu dlouho neměla.

Našla jsem ji i se.

Zase jsem to byla (jenom) já.

Ulevilo se mi.

Nebojte se odejít z něčeho, od někoho nebo opustit něco, co už víte, že vás delší dobu tak nenaplňuje, co vám nedává tu energii a nemějte strach.

A odpusťte si.

Tohle jsem si zapsala ten den a od toho dne jsem odpustila nejen sobě, ale i té osobě. Od té doby mi bylo mnohem líp! Cítila jsem se po dlouhé době sama sebou a nemusela nic předstírat. Když odpustíme sobě, nezapomeňme pak odpustit i lidem okolo nás. 



Eliška M.




Komentáře

Oblíbené příspěvky