V den založení blogu

Ležím v posteli, protože mě přemohla rýma a kašel, koukám do stropu a jen přemýšlím nad tím, že bych chtěla blog a někam si psát.

// ZASE //

Je pravda, že už dříve jsem pár podobných blogů měla, ale nikdy nevydržely, protože nejsem v mém pubertálním věku natolik vytrvalá, aby mi věci dlouho vydržely. Stále hledám, co nového bych si mohla vyzkoušet.

Tak občas něco napíšu, ale spíš na papír, protože jsem líná otevírat počítač a naťukávat to na blog pokaždé, když mě napadne nějaké téma, které chci otevřít nebo když chci sdílet zážitek ze dne.

A tak jsem to vymyslela takhle... co napíšu na papír, přepíšu vždy na konci týdne na blog a ušetřím si tak čas strávený za počítačem v týdnu, kdy chodím do školy a musím se učit na různé písemky, tím, že si počítač otevřu na konci týdne a všechny poznámky z předešlých dnů poskládám dohromady a přepíšu na blog.

Teď něco o mně...
Jmenuju se Eliška a baví mě kromě psaní také fotografování (takže čekejte u dalších článků fotky) a chodím do přírody hledat klid, který mi v té každodenní rutině občas schází. Jo a abych nezapomněla, ráda čtu knihy (thrillery, romány, seberozvojové knížky...), tak občas čekejte články i na tohle téma :).

To je asi vše, co o mě musíš vědět.

Tak zas příště, ahoj!

Eliška M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky